10 december


    ♦   

Hej alla !

Jag är sjuk idag också och det suuger, för jag hatar när min näsa rinner hela tiden :(
Men idag har jag inte gjort så mycket, pluggat lite, och typ varit med mamma o kollat film bara. Eftersom hon är sjukskriven i 6 hela veckor nu så är hon hemma hela tiden, very nice 4 me! ♥
Uh man har inte direkt mycket att blogga om när man är sjuk för det är ingenting som händer ju mer än att man slappar.
Ikväll ska jag i alla fall se på bonde söker fru, kollar inte på det så mycket, men vill ju se vem dem väljer! & sen ska jag se på efterlyst också, jag har dissat greys nu.. efterlyst är bättre!

Nej nu är det JERRY SPRINGER ♥♥ det är skoj (:

PUSS ♥

& tack Mattis för att du tänker på mig ♥

Kommentarer
Postat av: Mattis

Klart jag gör !, Nu har jag tagit upp min blogg , som jag lovade dig ;)

2008-12-13 @ 12:05:10
URL: http://mattisjohansson.blogg.se/
Postat av: elin

men alltså jag pratade med henne och sa rätt ut att om vi faktiskt hade gjort något på våra lektioner så skulle jag ha bevisat ett MVG.. så hon skulle prata med gunilla lite till så jag fick mitt MVG nu :) så det ordnar sig nog!

2008-12-13 @ 13:45:34
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0