15 december

hey kids! ◊

Inte bloggat på läänge nu men har inte haft ork eller lust. Men idag var jag i alla fall frisk och tog mig iväg till skolan, åkte buss idag också, det var länge sedan..
Skolan gick bra idag och vi får se hur de blir med psykologin, men jag hoppas att de löser sig.. aja efter skolan så fikade jag med Eliin, Mattis, Erika och Jessica, och efter det så åkte jag med mami och kollade på skor och jag hittade faktiskt ett par fin fina som jag la undan tills i morgon, JIPPIE! Sen när vi kom hem började vi julpynta med massa tomtar och julmusik. Så himla mycket JULMYS

Nu har jag precis kollat på 90210 och det är massa grejt! :)
Nu ska jag mysa i soffan och plugga till matteprovet jag har i mörn!

PUSS ♥

Maybe I'm falling for you?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0