17 december

Hallå alla

Det känns som att det här kommer bli ett låååångt inlägg.. Men jag börjar i alla fall såhär att det har hänt lite grejer som gör mig på dåligt humör.. eller snarare ledsen och besviken.
Mitt ex och jag hade bestämt oss för att prova igen och vi var ju inte direkt tillsammans, men han ringde nästan varje dag och sa att de skulle bli vi igen, aa ni fattar grejen. TILLS igår.. då JAG listade ut att han håller på med en annan.. kul va? Andra gången han ljuger sådär för mig.. Men så är det nu i alla fall så den här gången sa jag upp kontakten på riktigt så det känns bättree. Nog om svin..

IDAG var det i alla fall as kul i skolan, vi hade jul lek dag typ :) massa aktiviteter inomhus, ROLIGA aktiviteter faktiskt. Typ sjunga julsånger, charader, gissa bebis bilder o rumpor och typ sånt och pyssel. Mitt lag var i alla BÄST! vi var bara tjejer och vi gav gärnet på allt och vi har skrattat så himla mycket idag så ja och helt otroligt så VANN VI! ÖVERLYCKLIG!!!!!

Det var i alla fall en väääldigt lyckad dag idag och jag glömde alla tråkigheter, så tack "julens hjältar" ( lagets namn)
Nu ska jag hjälpa min mammi lite sen ska jag kolla på bonde och efterlyst.

PUSS PÅ IDAG! 5 tomtar av 5. 

Kommentarer
Postat av: Josse

Vi ägde sönder! Love yaaa maaah friend ! <3

2008-12-17 @ 20:49:15
Postat av: Josse

Vi ägde sönder ! Love yaaah maaah darling!

2008-12-17 @ 20:50:18
Postat av: Anonym

Hej på dig

kolla gärna min blogg och kommentera o svara på frågorna så är du jättesöt.. ja ska nämligen satsa på min blogg, behöver därför en knuff på vägen uppskattar verkligen om du kommentera o läser..

kramar diana hih nementjena.blogg.se

2008-12-17 @ 20:55:44
URL: http://nementjena.blogg.se/
Postat av: sara

vilken jävla idiot kille, fyfaaan!

2008-12-17 @ 20:57:18
URL: http://tarnqvist.blogg.se/
Postat av: Olivia

Helt otroligt att vi vann var det ju inte, vi var ju bara bäst helt enkelt ;) :D

2008-12-19 @ 17:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0