18 december

Hallåj!

Har nyss kommit hem från frisören. Mamma och jag var där och färgade barret och bådas blev snyggt så då blev jag glad. Idag har jag varit as seg men jag har i alla fall haft soft dag i skolan, typ ritat och kollat film eller ja idrott också.. det var inte lika kul -.-
Just nu sitter jag och lyssnar på Silly really (8) den är bra bra bra!
I morgon slutar vi skolan, då är det JULLOV! och det är inte lite skönt, nej nej. Massa sköönt!
Jaja jag har egentligen inte så mycket att skriva förutom att jag är nöjd med barret så ska kolla lite tv sen blir de nog sängen så jag är pigg och fräsch i morgon!

Happy me !

/Mε ♥

     dricker också choklad med grädde ♥
 

Kommentarer
Postat av: MANGO

häj snyggis madde!

såg att du hade frågat hur mkt en m.a.j.s påse rymmer^-^, vi har massa olika, stora och små! Du får gärna beställa en om du vill det, just nu har vi inte sådär jättemycket tyg då vi har fått ungefär 30 sålda :)



Hör gärna av dig om du vill ha en!



KRAM!



(majs.blogg.se)

2008-12-19 @ 18:43:30
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0