21 december

God morgon!

Kom nyss ut ur en välbehövd dusch och det var mycket skönt.
Har inte hunnit blogga på ett tag för i fredags jobbade jag från 16.30 - 23.00 och sen på lördagen så jobbade jag 05.45 - 11.30 och då var jag så trött så jag orkade inte blogga. Men i går hade vi iaf gäster .. eller ja i fredags med, för då kom farmor o farfar och fikade och igår kom Tina, Christer och Linnea sen Svenne också så de blev inge sova för mig, eller jag får skylla mig själv för jag kunde inte somna, men i alla fall kvällen igår var lugn och skön, kollade film och sen så somnade jag vid 20.00 -.- men jag vaknade vid 22.30 och då tvättade jag bort sminket och borstade gaddarna sen somnade jag igen!

Idag ska jag hjälpa mamma att göra i ordning iför julafton, baka knäck och bullar o köttbullar o sånt.

Idag kanske man kan gå ut en sväng eftersom det är så fint väder ute idag.. dock så passar det inte nu till jul. Men men, man får va glad för att de inte regnar i alla fall :)

Nu ska jag fortsätta lyssna på per gessle och HIM, bra blandning va? ^^

PUSS / Mε ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0