23 december

hallå ω

Inte hunnit skriva på ett tag igen, jag sitter knappt något vid datorn längre.. känns väldigt ovant faktiskt men ändå heeelt underbart, att inte känna att man måste kolla bdb eller skriva i bloggen eller så.
Idag har jag i alla fall bara haft mysigt, julbakat och sista julstädningen är gjord, känns mycket bra och i morgon är det julafton.. det har gått så jäkla fort!
Har även övningskört lite idag också.

Just nu sitter jag i alla fall och pratar med olivia från malmööö! mysigt eftersom vi inte pratar så ofta.. eller jo det gör vi nog, haha!

Men i alla fall jag sitter nu och väntar på att moffa tacos, yes yes jag fick välja mat idag, händer ganska ofta.. men idag blev de ju tacos, jippie!
Aaaah jag vill bara gå o sova för att de ska bli julafton, massa gäster.. närmare bestämt 17 st och sen paket och massa mat och bara själva stämningen! ♥ Men innan jag ska somna blir de ett avsnitt av morden i midsumer med mamma och pappa! greejt!

& jag saknar andra avenyn.. ♥

/ M.ε
 

Kommentarer
Postat av: elin

hoppas du hade en bra julafton :)

2008-12-24 @ 23:35:15
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0