25 december

Hallå! ω

Igår var det julafton och det var jätte mysigt. Vi var som sagt sjutton stycken här och det var mysigt, god mat och paket o allt sånt som hör till. Senare på kvällen åkte en del hem och några var kvar men det var mysigt ändå :)
I morse så gjorde jag något oväntat och sköööönt! Jag åkte med mamma och pappa till gymet, vi åkte typ vid 9 eller nåt och så tränade jag o pappa kondition och det kändes mycket bra efteråt!
»
Nyss har vi haft lite till gäster här , eller ja pappas kompisar så vi har nyss moffat julmat igen. Men det var gott.
Annars har jag inte gjort så mycket idag och just nu kollar jag på Camp Rock, den är bra ♥

Men kommer nog lite kort från gårdagen på min bdb http://saramadelene.bilddagboken.se så check it out!

puss /Mε °

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0