6 november

     



Hej!

Idag är jag sviin trött eftersom jag jobbade igår och idag. Jag jobbade ju julbord på statt igår från 16.30 - 23.00 så jag var rätt trött igår, men i alla fall så skulle jag upp till gymet idag och jobba där. Men jag tog sovmorgon och åkte inte in för än lite senare, det var väldigt skönt! Men när jag kom hem så åkte mamma och jag ut och övningskörde lite, och jag måste säga att jag är BRA på att parkera!

Idag ska jag hinna med att plugga lite också, för vi har så JÄKLA mycket nu, och sen måste jag städa mitt rum för det ligger kläder och smink all over the place. Det var ett tag sedan jag hade såhär stökigt xD men när man har bråttom och sånt så får man ha stökigt!
Nej nu ska jag väl försöka plugga eller nåt sånt , tråkigt men ett måste !

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: elin

mjo det kanske du har rätt i men på nått jävla vänster så tycker jag dom är ful-snygga. ;p

2008-12-06 @ 14:29:41
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0