7 december

Hallå där!

Är jätte trött nu och ska snart sova men först tänkte jag berätta om vad jag har haft för mig idag. Jag började morgonen med att gå upp 04.30 för jag skulle börja jobba 05.45, och jag trodde att jag skulle vara tröttare.
Anyway så jobbade jag med Charlotte i dag och det var roligt, vi är bäst på att jobba i frukosten tillsammans! Men vi har alltid kul och det går bra för oss. Jag lämnade Statt 12.30 och då kom mina föräldrar och hämtade mig, och då så övningskörde jag hem, och det gick AS BRA! helt överlycklig.

Men i alla fall så åkte jag hem o käkade och sov en stund och jag somnade till pirates of carribean, the black pearl.
Den är så bra :D och sen så skulle jag ha varit med en friend men det är inställt av okänd anledning, men det visar sig.

Så istället drog jag med pappa och typ 9 andra på volleyboll och KVK vann och jag var så peppad!
När jag kom hem käkade jag och kollade gossip girl, ( börjar urarta?) men sen blev det i ala fall Andra Avenyn.
Alltid lika bra ♥

Nej nu ska jag sova, är trött efter alla sena kvällar och tidiga mornar. Nu ska jag vila mina små ögon.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0