9 december

» Hallå där


Som sagt är jag sjuk idag och vet inte om de blir skola i morgon heller.. vi får se om febern ger sig. Men idag är jag i alla fall glad för allt gick bra med mamma och så har jag pratat med jonas (♥) i telefonen för en stund sedan, så min dag har varit helt okej, fast att jag är sjuk.

Jag hoppas att jag är bättre i morgon för jag behöver shoppa lite julklappar och hitta ett par nya skor, omgående, för annars har jag inga snygga skor till min klänning som jag ska ha på avslutningen. Just det... jag ska färga barret också, men då måste jag boka en tid före. Så vi får se när det blir. Ska ringa till vårdcentralen igen för att jag har fortfarande problem med mina öron, även när jag inte är sjuk.. och det är jobbigt.

Nu ska jag försöka sova eller nåt så jag blir mera frisk. 
Puss & godnatt  M.ε

Kommentarer
Postat av: Jessica

nej inte riktigt ;) men jag hade ju inte äns gjort klart steget och jag fatta inget ;) men några kunde jag men det kommer ej räcka till ett g :P

2008-12-10 @ 07:18:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0