13 november

Hallå där!

Idag var skolan rätt så seg, vi fick tillbaka prov som de flesta i min klass blev besvikna över, en del i alla fall. Men vi hade svenska prov på morgonen och det gick AS bra :) kanske för att det var det lättaste, eveeeer!
På eftermiddagen blev det Karsudden för oss som har socialt behandlingsarbete, och det var intressant att kolla på droger osv. Jag och Josefin GICK dit från Ellwynska också, det var skönt med en promenad, men sen hämtade farfar oss för vi orkade inte tillbaka, haha!

Sen skulle jag ha varit med Toffe idag men de ska vi ta i morgon i stället så då åkte jag och Krille hem till mig och vi kollade på tv och typ halvsov xD kuul ^^ nej men det var väl helt okej :) Men sen så skulle han upp till fritidsgården men det orkade jag inte, så nu ska jag nog kolla lite på andra avenyn fast jag redan sätt det. Men ändå!

& en sak till, tagit upp kontakten med en saknad vän <3

Kommentarer
Postat av: elin

NEJ alla ni satkärringar som klagar hela tiden, JAG SKA INTE FESTA. - direkt kopierat ur min blogg, läs innan du dömer. Jag har endel som klagar hela tiden på mig om att jag festar, stod det något mot dom som frågar? Nepp :)

2008-11-13 @ 22:04:51
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0