2 november

You own me ♥

Tjoho!

jahapp då var den här söndagen avklarad och det var en helt okej dag!
Först så slappade jag hela dagen och fick även migrän så jag sov en stund på dagen, sen skulle jag plugga och sånt men det blev inte av, eller jo! jag läste en liten aning i boken som ska va klar vecka 5o. Den jag inte behöver skynda mig med gör jag -.- knepigt!
Men sen så kl ja typ 16.oo så kom krille till mig och vi kollade på tv program ända tills han åkte hem vid c:a 21 xD Jaa jag tyckte det var bra program i alla fall (A)

Men men, i morgon är det skola igen och jag känner att jag inte har någon lust alls, för jag har nog blivit skoltrött?
Men det är bara att kämpa på.. men har aldrig känt såhär förut.. allt är så tungt och jobbigt, skulle helst somna och aldrig vakna igen...ungefär så känns de? Men det kan ju bero på allt som händer just nu.. Det jobbigaste är att du inte vet hur skit jag mår över det som händer mellan oss :/
Men det gäller bara en person & alla nyfikna som läser bloggen behöver ju inte tänka på det mera!
Aja krille gjorde min kväll lite roligare i alla fall och i morgon ska jag till tandläkaren också, så får vi se vad som händer där (:

Nu ska jag snart sova, ska bli såå skönt!
Puss & Godnatt / M


Kommentarer
Postat av: erika

Jag visste inte heller att du hade en blogg. haha

2008-11-02 @ 22:58:04
URL: http://nogg.se/fastfoodninja

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0