26 november

  ♥
Hej alla sötingar!
Jag överlevde skoldagen fast jag är så skol trött och trött på typ allt den här veckan. Men skoldagen gick väl ganska fort ändå och jag & Josefin drog i oss varsin pizza på Kings på lunchen, GOTT! jaaa, det kan jag lova att det var :)

När jag kom hem så pluggade jag massa, och det var tråkigt. Men nu har jag det i alla fall gjort! Fast det tog tid eftersom jag blev lite avbruten i ett samtal från Jonas där, men de fixade ju sig ändå. Kollade på greys ikväll också, men jag tycker det börjar bli lite booring! -.- Kanske är för trött för att ens kolla på det. Men jag måste ju säga att nya beverly hills är bra :D mycket plus på att det är ett program på 1h &40min eftersom det inte är något annat kul på tv:n på måndagar!

I mörrn har jag sovmorgon för jag ska åka med mami till skolan eftersom tusse plutten ska ta sprutor i morgon morron. SKÖNT FÖR MIG! Jätte överlycklig, plus att jag hoppas att min JÄTTE finne som blivit ett SÅR går bort tills i morgon, för det är inte vackert :( Men det löser sig också, får jag hoppas!
Nej nu ska jag prata lilte med olivia bara sen så ska jag sova :)
Natti / Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0