28 november

Hellu!

har nyss pratat i tele med jonas och sen duschat. ♥
Dagen idag har varit bra, var med jessica r, elin, erika, josse och mattis på stan idag och sen åkte jag o elin buss hem.
Så dagen har varit trevlig!.
Plus att den som är så trevlig och skriver anonymt så tycker jag att man faktiskt kan stå för vem man är.. Ja det är någon som säger att jag har flera än 2 ovänner i min klass, och jag blir rätt förvånad för alla andra pratar ju med mig? Så om du som skriver anonymt inte vågar stå för den du är så tycker jag du ska tänka om. Och ifall det är någon som spelar ett så falskt spel så varsegod, because i don't care! Mitt liv är bra ändå :D & jag antar att du sitter och läser nu, så trevlig läsning "anonym" & jag är rätt så vääldigt säker på vem du är ^^
PUSS / Mε

Kommentarer
Postat av: elin

det var en trevlig busstur med donken mat hörru madde :D vi är fan rätt bra på att prata ;D haha :)

2008-11-29 @ 21:08:39
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: Honsominteärtillräckligtsnäll ;D

Ja du har glömt ngn. Ida tex? :)

2008-11-30 @ 15:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0