7 november

          
Hej alla (:

Skolan idag var helt okej.. vi hade mys och kul idag, hihi! känns som om vi kommer närmare varandra varje dag <3
Men efter skolan så gick jag, josse och becca ner på stan för att jag och josse skulle fika innan bussen och rebecca skulle träffa sin mamma :)
Men jag och josse fikade och pratade om jaaa massa saaker!
OCH IDAG HÄNDE VÄRSTA GREJEN! hahah men bara Rebecca och Josse som vet om det, och så förblir det ;) <333

Men ikväll skulle jag ju kanske ha varit med Krille men jag tror inte jag orkar faktiskt,. eller asså jag fattade inte riktigt om jag skulle va med ludde, erik och elin.. men iaf så orkar jag inte! Första dagen som jag kan slappna av efter alla läxor! Så blir nog en skön & mysig hemmakväll i telefon med josefin! <3!

 & så fick jag frågan om jag ville jobba på Statt på Söndag & det ville jag ju, det är kul att jobba med charlotte!
& på söndag är det ju faktiskt fars dag så då ska pappa och jag gå på volleyboll!

Nu ska jag mysa! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0