helt sjukt.

Hej alla!

Dagen började bra och skolan var helt okej, lugnt och skönt idag med, vi behöver inte göra så mycket på lektionerna.
Idag fick jag också tillbaka två prov. På psykologin så fick jag G och på Svenskan fick jag VG! skönt att få VG i något i alla fall! Efter skolan så gick jag snabbt till McD med josse och köpte med mig en lilla menyn och åkte 14.20 bussen hem. Väl på bussen märkte jag att Elin & Kristin skulle åka samma buss, så alla vi tre åkte rätt långt tillsammans och pratade massor, skönt att få "ventliera" sig lite och höra vad dem hade att säga. Sen hoppade ju jag och Kristin av vid samma ställe eftersom hon skulle till Emil, som bor nära mig. När vi traskade i nya snön som kommit under tiden vi åkte buss så var jag fruktansvärt kiss nödig, men jag hann i alla fall!

Varit hemma och hjälpt mamma med maten och rakat benen och nu sitter jag vid msn och ska snart se på greys anatomy!



/ M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0