16 november

Hallåååå ♣

Idag söndag har det varit en riktigt seg dag, skönt med en slapp dag faktiskt. Men jag har gjort nytta i alla fall.
• Övningskört
•Städat rummet
•Pluggat matte.

och mer ska jag väl plugga, ska nog sätta i gång med idrottsläxan så jag har den färdig också, känns som att man börjar få lite mindre läxor i alla fall, men det är mycket kvar ändå... tråkigt att höra om mina läxor, jag vet!
Idag på eftermiddagen har jag sovit lite också (A) skööönt, då kanske jag inte somnar när jag pratar med jonas på msn i kväll med, vilket jag gjorde förut xD men han är nog van från tiden då vi var tillsammans!
Nu är det mat och sen ska jag se på 101 dalmatinerna 1&2.

PUSS ♥

Kommentarer
Postat av: elin

mjo, men jag har inte fått reda på provet än :) jag drog lite förutfattade meningar bara eftersom det verkar som om hon hatar mig :P

2008-11-17 @ 19:14:04
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0