30 oktober

God morgon alla!

Idag mår jag mycket bättre, men ska till doktorn idag med mina öron så får vi se.
Men först ska jag bara ligga och lata mig i sängen hela dagen.
Min morfar kommer och hämtar mig 12.30 och sen efter doktorn tror jag att jag ska vara med någon,
har inte bestämt mig ännu!

I morgon kommer mina girls hit & jag är jätte peppad faktiskt, det ska bli så kul! ♥

Jag måste plugga idag också som jag inte har luuust med alls, får se om jag ska träffa ludde något ikväll också.. vi var i går också, och då kollade vi på en film som han tog med, kommer inte ihåg vad den heter men den var riktigt bra!
Ne men nu ska jag nog sova en stund till tror jag, låter skönt va?

Puss & Kram

I love you so much ♣

Kommentarer
Postat av: elin

okej va bra (: för det stod ju inget max antal sidor heller :P så nu får hon allt läsa ^^

2008-10-30 @ 11:32:04
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0