1 februari

god morgon! ω
¹²³
Idag är jag rätt pigg faktiskt och det är jätte tur för idag är det mycket mycket mycket plugg, tråkigt nog!
Jag började faktiskt redan kl 08.00 i morse, hah jag läste boken då. Men ändå plugg! Det blev lite tv och frukost i mellan nästa läxa som jag precis är färdisch med! Människan socialt och kulturellt vare och det var fan skit knepigt.. massa ord som var helt mupp. Aja den är ju färdig nu i alla fall! Det kan bli så att jag åker till gymet i eftermiddag.. jag skulle verkligen behöva sola lite nu innan tisdag då det är Gustavsvik. Vem vill va en liten blekfis inför halva skolan, inte jag i alla fall!
Jag har faktiskt inte så mycket annat skoj att skriva här eftersom min dag blir as tråååkig med massa läxor, plus körkortsteorin.... urk! ×

Hoppas alla har en roligare dag än min i alla fall och det blir nog ett inlägg till ikväll. / love Mε ξ

Måste bara säga att erik borde ha vunnit igår. Gillade båda men eriks kör var mycket bättre!


min älskade bebi, och snart en till ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0