22 februari

Halloj! ω
Idag började min dag kl 04.45.. idag var det alltså dags att jobba och det gick jätte bra idag faktiskt, jag var färdig redan vid 12!

Efter jobbet så åkte jag direkt hem och åt lite, jag skulle testa några nya makarooner men dem smakade skit, så det blev inte så mycket lunch.. men till kvällsmat så har pappa och jag lagat fisk och potatismos och det blev väl helt okej, fast jag tycker ju inte om firre så mycket..
I morgon börjar ju praktiken och jag ska vara på jägaregatan 27. Den här omgången är det utvecklingsstörda och jag är väl inte helt pepp på det.. inte min grej riktigt, men man måste vara där i en månad annars så får jag ju inget betyg.

Nu ska jag kolla vidare på one tree hill och sen ikväll blir det gossip girl och jag ska nog kolla på beck med mamma sen också.

love m.ε

Lägger ut lite nya bilder, färska från i morse och dem är inte photoshopade eller nåt sånt trams. Håll till godo ξ

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0