1 januari 2009

Hallå alla! ω

Nytt år nu och nya möjligheter.
Sitter i mitt rum och har nyss tagit en skön dusch & väntar på att Josse ska vakna så vi kan käka frukost.. jag har varit vaken i några timmar så jag är lite hungrig faktiskt..

ξ

Gårdagen var rolig och trevlig. Jag och Josse käkade som sagt middag och fixa efterätt och drack lite goa grejer oså.. även massa chips och godis! I år var det dåligt med raketer i Strångsjö.. tråkigt men jag och josse gick i alla fall ut och kollade på det som var! Runt 00.40 kom mamma och pappa hem från Tina och Christer och då spelade jag och Josse spel, men de gick inte så bra eftersom att Tusse ville vara med och vände upp alla memori brickor -.-
Jaja.. sen så kollade vi på Jerry Springer till c:a 03.00.. och i morse när jag vaknade höll de fortfarande på och är hela dagen idag. Mycket underhållande!
Helt otroligt! Mamma & pappa har nog aldrig sovit såhär länge på fleeera år, inte när jag har varit medveten om det i alla fall.. haha kul -.-
Nu vaknade Josse så byye :)

puss/ Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0