10 januari 2009

Halloj! ω
Idag är det lördag och som vanligt var jag på gymet i morse och städade. Det var mycket att göra men det gick som vanligt bra. Idag har jag varit trött hela dagen men på eftermiddagen bestämde vi oss för att åka till farmor och farfar för att fika och där var vi väl i c:a 2 timmar eller nåt. På vägen från f&f så åkte vi och köpte pizza, yummie!

Nu på kvällen så har vi kollat på Irene Huss och JUST NU blev jag skit rädd för de var något som lät på ytterdörren så pappa fick gå ned och kolla, och jag är verkligen AS rädd för sådana saker.. men det var inget! fan va läskigt!
Aja vi kollade på Irene Huss och den var bra och nu så har jag nyss kommit ut ur duschen och ska snart se på Körslaget. Och nu är det bara bra körer kvar så jag vill inte att någon ska åka..men någon måste ju :(

Nje nu ska jag väl avrunda.. och föresten så drömde jag inte om snyggingen som jag inte tänker säga namnet på. :(
Men men! PUSS/ Mε

www.halsogymet.se  glöm inte att kolla! (:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin din blogg blev :D



Har uppdaterat min blogg, ujujuj måste kanske ta tag i bloggandet ! :P

2009-01-11 @ 15:18:02
Postat av: Josse

Va fin din blogg blev :D



Har uppdaterat min blogg, ujujuj måste kanske ta tag i bloggandet ! :P

2009-01-11 @ 15:18:38
URL: http://j0sse91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0