13 januari 2009

God kväller! ω

Jag har nyss kollat på andra avenyn som äntligen har börjat igen, gissa om jag är glad?! ♥ Avsnittet idag var i alla fall hur bra som helst och man fattar ju precis vad som kommer att hända, men det är bra ändå ju!

D
agen i sig har varit helt okej, vi slutade vanlig tid och det var sköönt.. efter lunch (12.00 alltså) så lyssnade vi bara på 3:ornas redovisning utifrån deras projektarbeten, det var några som var bra och några var lite sämre.. men skönt slut på dagen! Efter school så åkte jag med mami och handlade och sen åkte vi hem och lämna varorna och käkade lite mellis och sen bar de av till gymet för att träna.. jag var seg idag och de blev väl ingen direkt hårdträning.. men jag ska kanske i morn eftersom det är engelska som jag inte har längre.. så då blir det träna eller till farmor och farfar!

Nu har jag i alla fall duschat och ska nog försöka att sova, jag är så grymt trött på morgonen så jag orkar fan knappt upp, helt olikt mig! Men ändå så känner jag mig inte trött ännu, men om tv:n får stå och gå en stund så kanske jag somnar så småning om, hope so!
Så nu säger jag godnatt till alla läsare! / Mε

Ps. inge onyttigt än så länge! kanske ska skriva vad jag har bestämt att inte äta i vecko dagarna vilket är extremt svårt eftersom jag faktiskt är socker beroende... på riktigt :( sååå här kommer en liten lista för alla som är intresserade av det xD
* Inget godis
* Inge kakor, bullar osv..
* Ingen snabbmat.. pizza, mcd
* Ingen glass
* Ingen saft eller festis.. bara jucie
* INGEN LÄSK!
Ja det var väl typ de.. så då kan ni ju fundera över vad jag äter.. jaja vem bryr sig egentligen? xD

PUSS OCH GODNATT PEOPLE! ξ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0