14 januari 2009

Hellu people! ω

Skola idag som vanligt, men det var håltimme eftersom jag inte går i engelska B och det har inte Mattis heller så vi tog en promenix till min farmor och farfar och hennes mormor.. de bor liksom i samma lägenhet, så vi gick dit tillsammans och tillbaka tillsammans, det är good! Skönt med lite sällskap (::::::

Efter skolan så åkte typ alla ner på stan till sina bussar men eftersom min, josefins och elisabets bussar går typ 20 min efter alla andras så drog vi på stan och kollade. Jag försöker nämnligen hitta en recept bok som inte är tråkig, som har bilder och som har bra bakverk.. och det är svårt i denna stad! Men mitt letande fortsätter till Bokia i mörn! Annars har dagen mest varit seeg och tråkig.. men jag har kommit på att jag vill köpa converse.. jag har två st redan.. men dem är förstora och sen så slitna.. så jag ska köpa ett par nya.. i morgon blir de nog också faktiskt!
Ikväll blir de tv och sen sova, jag är mycket trött nu för tiden.. det suger!

MÅSTE bara säga att AA = ( Andra Avenyn) var jävla bra igår asså! Ett minus är att Hamsa (stavning?!) kommer va pappa till Roxannas barn... uhh det är not good.. men serien är i alla fall hur bra som helst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0