16 Januari 2009

God morgon! ω

Idag är det fredag och idag får jag äntligen äta onyttigt och dricka läsk och jag är så glaad! Idag börjar jag kl 12.00 som alla andra fredagar men jag ska till skolan lite tidigare för jag och Josefin ska käka pizza på lunchen idag, eftersom det är freeeeedag! Så jag ska möta henne kl 11 i skolan och före ska jag till trafikskolan och bestämma en tid som jag ska övningsköra på och lite sånt dära.

Natten var faktiskt inge bra .. jag sov bra men hade en hemsk dröm och jag hoppas att jag inte behöver drömma om den personen igen. Gårdagen var rätt seg men de gick, jag var inte med på idrotten pga. ryggen och nacken.. men nästa vecka måste man väl vara med -.-

Nu kollar jag på okänd diagnos som jag brukar kolla på.. det är faktiskt ett as bra program! :)
Efter eller mitt i okänd diagnos måste jag göra mig i ordning så jag kan åka till skolan sen.
Hoppas att alla har en trevlig fredag :) PUSS/ Mε

En väldigt saknad person är äntligen min vän igen ♥


                  » «                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0