2 januari 2009


Hej alla sötingar ω
Har varit i stan och städat gymet och även hjälpt mamma att handla.
idag vaknade jag av en vääädligt rolig händelse faktiskt, min pappa hade stuckit ut huvudet ut ur fönstret
och stod och gapade på några personer för dem går ALLTID ut med hundarna på gärdet utanför oss..(det gärdet ligger centralt)  typ kl 7 eller 8 på morgonen och då leker de med hundarna så dem skäller så typ hela samhället vaknar... aa ni som gillar att sova kl 7 på morgonen fattar nog hur tokig man blir om man blir väckt av hundarna varje jäkla morgon.. så pappa sa att dem kunde gå till ett gärde typ några meter bort.. men de tycker tanten är för mörkt o va där... jaja.. låter knepigt men det lät i alla fall kul när pappa sa till dem i morse!
Idag är jag fett trött och jag sitter o lyssnar på Lady Gaga - Poker face, den är rätt bra faktiskt!
Nej nu ska jag sluta skriva massa strunt. Ha de bäst alla som läser!
PUSS /Mε



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0