20 januari

Helluj! ω
Det var ett tag sedan jag bloggade igen. Men jag hade jätte mycket feber igår kväll så då somnade jag redan vid 21 och orkade därför inte blogga. Jag kan börja berätta om gårdagen..Först var det skola som vanligt och sen så gick jag på stan med Matilda och Olivia, och sen tog jag och Olivia bussen och hon hoppade av vid sig. Som sagt så somnade jag tidigt på kvällen eftersom jag blev sjuk.

ξ

TODAY:
Jag mår lite bättre idag, lite hängig men jag drog till skolan ändå eftersom vi hade trafiksäkerhets dag tills kl 12 och sen lunch till 13 och sen hade vi bara matte och efter matten slog kl. 14.10 och vi fick gå hem. Trafiksäkerhets dagen var jäkla bra alltså. Han som berättade för min klass var as bra på det och man blir rädd för hur mycket idioter det finns i bara  Katrineholm. Jag ska verkligen hålla mig till hastigheterna när jag får körkort. Inte för att jag är så speciellt rädd att något ska hända mig, men annan trafik kan ju påverkas och det kan sluta förjävligt asså. usch ja.. Så don't drink and drive!
Nu på kvällen har jag i alla fall duschat och kollat på Andra Avenyn och till det blev de rostemackor med räkost och te, yummie!

Nu ska jag kolla på film och sen sova gött! i morgon kommer även josefin till skolan igen och det blir skoj :) Inte för att jag har tråkigt med Olivia och Mattis o övriga men saknar ändå Josefin! (:

Nog om det. Godnatt alla & take care / Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0