21 januari

hej ω

idag så har jag varit i skolan och det var väl sådär.. ganska tråkiga lektioner. På rasten så åkte jag, josefin och olivia ner på stan och gick till hembagarns och drack varm choklad och åt smörgås :) mysigt!
När kl slog 14.00 så skulle jag till tandregleringen och dem spände massor och idag började dem dra fram min fula sneda tand så jag har mega ont! Efter tandis så var jag en sväng till min mormor och morfar. Det var länge sedan jag var där innan idag så de behövdes ett besök :) och jag har varit duktigt denna vecka med, NO SUGAR! eller nån skräp mat eller så. yey och snart är de fredag och jag får äta :D

Nu ska jag faktiskt plugga till körkortet för på fredag så ska jag köra på trafikskolan för första gången, vadå nervös? xD

Aja ha en fin fin kväll :) / PUSS M.ε


Allt kanske börjar lösa sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0