22 januari

Hey people! ω

» Idag är det torsdag, alltså en dag kvar till fredag och på fredagar får man äta godsaker! love it!
Skolan som vanligt idag och det var väl som vanligt antar jag. Varken jag, josefin eller olivia var med på idrotten idag så vi drack varm choklad / caffe latte på hembagarns istället. På eftermiddagen så var jag hos hälso mats och de gick väl bra, tycker jag i alla fall!
ξ ♥

Efter skolan så begav jag mig till farmor och farfar för att hälsa på. Där fick jag ätbar mat, god och lättuggad. Jag var nämnligen hos tandis igår ju och fixa och de gör fortf ont så att ja.. Men efter att jag var hos farmor o farfar åkte jag på akut tid till tandis igen för att de var en tråd som skavde som fanken så det fixade han på ett kick. Men när tänderna redan är ömma och han drar i dem, gör det ONT!
Jaja man ska inte klaga hela tiden men de gjorde faktiskt ont. Jag åkte i alla fall med mamma hem idag eftersom hon har börjat jobba igen.

» I morgon kommer jag att vara skapligt nervös för att jag ska köra på trafikskolan för första gången. Pinsamt om man gör fel jue. Visserligen går de fint att köra med mamma och pappa men där är de en helt ny människa oså.. Men jag hoppas att jag grejar det där!
Nu blir de duschen och sen ska jag väl plugga lite och sova.
PUSS/ Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0