4 januari 2009

God morgon världen! ω

Igår var en lugn dag, jag var o tränade sen hände väl inte så mycket mera, jag var ute en stund eftersom det kom massa mysig snö igår som faktiskt ligger kvar idag också.
Jag vaknade för en stund sedan av att min misse ville ha frukost så det var bara att gå ned och ge honom mat, jag börjar också bli sugen på frukost men jag ska först se färdigt på beyond the break som jag ligger och tittar på. Idag har jag faktiskt inga planer, jag har tänkt att jag ska ha en sminkfri dag och typ städa lite i mitt rum, plocka med lite grejer. Kanske åker jag in och tränar, men inte på morgonen isf, det är för jobbigt.
Nej nu är beyond the break slut så nu blir de frukost :)

Ha en bra dag alla !
Puss / Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0