8 januari 2009

God kväller! ω

Idag blir de ett snabbt inlägg för jag är massa trött.. jag vaknade kl. 05.00 i morse och kunde inte somna, det kan nog vara den stora anledningen!
Idag var det ju i alla fall skola och det var okej, fick reda på att jag har fett nice schema denna termin :D bara för att alla ska bli avundsjuka ska jag skriva mina tider

•Måndag 08.30 - 14.10
•Tisdag 08.30 - 14.10 
•Onsdag 08.30 - 15.30
•Torsdag 08.30 - 15.00
•Fredag 12.00 - 14.10

Har aldrig i mitt liv haft så nice schema.. men måndag och tisdag har vi distans tid, men man slipper i alla fall va i skolan och på fredag börjar jag så sent för jag har läst klart snabba kursen i engelskan och så är de distanstimme efter den, så därför är det så!
Jaja.. jag åkte i alla fall och tränade efter skolan och jag har inte ätit något onyttigt idag och sen träningen på det satt som ett smäck, hoppas bara att det ger lite resultat! ¤

Nu ska jag faktiskt sova! Godnatt på alla er som läser!
PUSS/ Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0