9 januari 2009

Hellu people! ω

Har nu setat och grejjat med min blogg i säkert två timmar, nej kanske tre! Det var knöligt och sen blev jag inte nöjd osv. Men de här resultatet är helt okej för mig, roligare än de förra tråkiga i alla fall!
Just nu så lyssnar jag på musik och smsar lite och ska nog snart gå och sova.. man märker inte hur länge man fastnar när de inte går som man vill vid datorn! ¤

ξ

Föresten så såg jag på let's dance förut och det var nästan bara bra folk med. Det är en jag hoppas åker ut snarast och jag kan säga såhär.. den yngsta! Ja alla har nog delade åsikter på den punkten. Jaja nog om det..
 
Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och drömma om en snygg snygg kille som jag säkert aldrig träffar igen :( eller jo kanske någon gång. HOPPAS! han är grejer för tjejer,( haha det rimmade märkte jag också ♥)

Godnatt och sov gott! /Mε

jag önskar mig någon som älskar mig ×

Kommentarer
Postat av: mango

aw, det blev superfint! :)



2009-01-10 @ 21:18:30
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0