1 januari 2009

  . Hej hallå ω

Har faktiskt inget bättre för mig så jag bloggar lite, no life ... Men jag har i alla fall nyss käkat hemmagjorda burgare och pommes, yummie!
Just nu lyssnar jag på musik och sitter och beundrar den otroligt vackra och snygga Johnny Depp! Tänk om jag någon gång skulle få träffa dig, kanske spendera en natt med dig? ♥
Nej lite seriösare.. jag pratar i alla fall med Sebastian nu, kul! för att det har varit massa skit på msn.. så jag har typ inte kunnat adda honom.. så det var länge sen vi snackade på msn.. tur man har sms dårå!
ξ
I morgon så ska jag till gymet, ska städa och så sa Svenne att jag kunde få måla också, det är skoj! Så vi får se hur länge jag blir där.. måste faktiskt träna lite också känner jag, och sooola! Börjar faktiskt bli lite brun och vacker nu, yey!
Jag ska även plugga på teorin lite, bra att börja i tid.. men det känns som att jag ALDRIG kommer läsa ut bokfan .. men jag ska INTE kugga! :)
På måndag kommer jag icke att infinna mig hemma i Strångsjö.. Ska först fira morfar i stan och sen så ska jag till Valla.. till Josefin.. och där ska jag tillbringa natten och på måndag är de 90210 ♥ & det ska vi självklart se på! Nej nu ska jag vara mera
social mot Sebastian.. PUSS / Mε
 
                   

     Glöm inte att titta på denna snygga man  ♥                               
                                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0