7 januari 2009

Hey Kids! ω

Idag när alla andra utom våran skola började skolan så låg jag hemma o slappade. Det är så att vi har studiedag idag och vi hade en grej att göra över hela jullovet så det var ju rätt så jätte sköönt! Ringde UM i morse och idag fick jag ääntligen en tid för gynundersökning... åh pinsamt... de kanske inte är de när man väl är där, men kommer vara rätt spänd innan tror jag, men förhoppningsvis ska de lösa sig!
Runt 10.30 drog mami och jag till stan för att handla och så köpte vi en ny elektrisk rakapparat eftersom våran har levt sina sista dagar, och den här funkar så braaaa! ♥
Nej nu har jag nog inte något mer att tillföra världen typ bara att de ska bli tråk med skola i morn :(

PUSS / Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0