10 JUNI

Hej alla läsare!

För ovanlighetens skull så har jag inte suttit så mycket vid datorn på sista tiden. Vårat internet har varit helt mupp så av den anledningen har det inte blivit mycket till blogg. Den andra anledningen är att jag har tröttnat lite på datorn och känner att jag har mycket mera intressanta saker för mig om dagarna.

Jag tänkte berätta lite om veckan i alla fall.
Idag var de genrep på cabareén & jag och olivia filmade hela för hand, utan stativ alltså. Riktigt jobbigt.
I morgon så ska vi ha brännbolls turnering och jag tror faktiskt att vi kommer förlora hela skiten för min klass är inte den bästa. Men jag tror absolut att vi kommer vinna på utklädseln. Hoppas i alla fall!

På lördag tar min bror, min kusin och Mathilda studenten och vi ska fira danne här hemma först och sen så åker både han och jag till stan på kvällen. För min del blir det att först möta upp klassen i sjukhusparken för lite förfest och sen blir det att dra runt lite på stan.
Förhoppningsvis regnar det inte så man kan vara ute, det är roligare! Men är det någon som har fest där det inte är allt för mycket fjortisar så säg gärna till!

Ha en mycket bra vecka och en bra avslutning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0