27 januari

tjenare tjenare! ω

Dagen har inte varit så speciellt händelserik. Skolan var lika som vanligt bara det att vi inte hade någon lärare på sista lektionen så jag, Frida och Olivia drog, Mattelektion utan lärare?! och strax där efter hände även en kul grej men de bör inte nämnas på bloggen för då blir det många upprörda kommentarer. ¿

Ja vi gick i alla fall till stan och jag köpte nya skor. Svarta converse blev de :) Vi tog också en snabb fika på hembagarns, eller jag drack bara en varm choklad eftersom det är vecko dag. Efter 15 snabba minuter bar de iväg hemåt med bussen som skulle gå 14.20 men istället gick den 14.35 för att busschauffören som skulle byta med han som släppte in oss kom 10 minuter för sent!.. så vi sprang över heela stan i onödan xD
Jag och Frida åkte i alla fall bussen tillsammans dårå och sen så har jag bara varit hemma o sovit och kollat på Andra Avenyn. Idag var det bra och det var mycket hemlisar som kom fram där, lala! avslöjar inge ifall någon som läser inte har kollat.

Nu ska jag läsa en bok och sen blir det sängen som gäller. Puss och godnatt / Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0