bästa veckan?

Hej alla där ute i världen!
Jätte usel uppdatering nu. Men sanningen är att det är sjukt mycket i skolan och massa annat som ska hinnas med.
Den här veckan har börjat bra och den kommer fortsätta att bli bra. På onsdag är det klassfest och efteråt bär det av mot josefin. Från tors - sön får jag manligt besök ;)
Det kommer bli en jäkla bra vecka i alla fall!
Kan ju berätta att jag i alla fall var med Sandra idag, länge sedan nu men det var trevligt. Efter det gick jag till Alice och gav henne pengar för trosorna hon sålde åt nån förening som jag då så snällt köpte. Efter en långpromenad över hela stan gick jag till gymet.
Mer har inte hänt idag.

Nu är det dags för mig att sova för att vara pigg till våra två prov i morgon.
love /m.e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0