1 december

♥ Hej sötisar!

Fick sovmorgon i morse eftersom jag skulle till vårdcentralen. Jag fick bra hjälp där och jag fick bra produkter :)
Jaja skolan var sååå seg idag, började med ett prov som jag är glad i fall jag får G på! Men allt löser sig.
Efter skolan så skulle jag ha gått och fikat med Elin och Erika men mamma var redan i stan för att hämta mig så då fikar vi någon annan dag istället! Jag och mamma åkte i alla fall och handlade mat och en choklad tomte och en choklad julkalender åt mig :D :D alla som känner mig anar lyckan!

Uh jag är trött och sliten och i morgon ska vi ha nån grej efter skolan som jag har sagt att jag ska vara med på. Eller vi ska vara markörer vid en olycka och blir sminkade och sånt där, bra upplevelse antar jag, men orkar jag ?
Det visar sig i alla fall!

Nu ska jag i alla fall städa ur min låda och sen julpynta lite, väääldigt mysigt och så ska jag lyssna på julmusik :D

Puss & Kram  / Mε ∞

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta på dig mycket kläder om du ska vara markör, jag höll på att frysa ihjäl när jag var det :P

2008-12-01 @ 16:25:55
URL: http://helgstrandmathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0