26 december

hej igen ω

ξ Har nyss kollat på tsunamins barn och jag kan säga att jag grät, så otroligt sorligt och det är så synd om de anhöriga som mist barn eller någon annan. Men nu är det i alla fall ett till program om tsunamin på tv4 fakta och det ska jag väl kolla lite på tror jag. Jaha vad ska man mera säga, jo jag fick en tidning av mami idag, Hänt Bild.. den är nice [: MASSA skvaller och grejer om kändisar, hah allt ärju inte sant men kul tidsfördriv!
Men nu ska jag nog sitta och smsa lite och kolla på tv resten av kvällen, ska nog kolla lite på körslaget o se om de är någe att se på. Det visar sig!
I morgon blir det i alla fall gymet eftersom jag ska städa sen blir de nog lite träning eller sola, får se.

/ M.ε ∞
blev plötsligt väldigt sugen på en fet kebab pizza med massa vitsås på så jag slänger in en bild så alla kan bli lite sugna på pizza ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0