26 december

Hej igen ω

Brist på liv jag vet, men jag tänkte bara skriva några rader innan jag går till sängen och nannar!
Kollade på körslaget förut och det var rätt bra faktiskt, så det kan man väl kolla på ibland, men sen så kom tomas och ingrid för de skulle hämta gurra men sen så stannade dem o fikade sååå ja, från 21.30 tills nu.. eller ja dem har inte åkt ännu, men ändå.
ξ
Jag kom i alla fall nyss ut ur duschen och sen så bytte jag lakan till mina flanell lakan som jag fick i julklapp,
inte lite skönt jag kommer sova inatt! bara mensvärken försvinner så kommer jag sova så gott så. Jag är faktiskt rätt trött just nu, tror jag i alla fall så det blir sängen rätt snart.. men ska nog kanske lyssna lite mer på Tokio Hotel's låt monsoon.. för typ 3 veckor sedan visste jag inte ens hur deras låtar var, men sen så lät elin mig lyssna på hennes ipod och där var den! Fastnade helt klart för den låten [:
ξ
Nej slut skrivet, jag skriver bara ointressanta grejer men anyway!

PUSS & GODNATT / Mε ♣

Kommentarer
Postat av: eluut

iiiih madde du är bra! Tokio Hotel für immer ju :D hihi

2008-12-26 @ 23:54:52
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0