28 december

Hej! ω

Vaknade runt kl 08.00 idag och fick då gå o ge kissen mat eftersom han piper så mycket annars -.- men sen så tänkte jag att jag kunde åka med pappa in och träna runt nio och så blev det och jag solade även tolv minuter också. Nu har jag nyss kommit ut ur duschen och klätt på mig för att vi ska åka till stan o kika lite i affärer och sen får vi se vad som händer resten av dagen, jag är i alla fall förbaskat trött och vill sooova, men jag kan ändå inte sova, ser ni mitt dilemma? -.-

ξ                                                                                          ♥

Och nyss ringde en i släkten som bor i sundsvall som jag typ aldrig träffar och dem ska komma och överraska min mormor när hon fyller, på nyår alltså.. så det blir roligt (:

Nu tänker jag gå ut i kylan och sen åka till stan, så hej så länge!
 / Mε •

there is nothing left here anymore
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0