29 december

Hejsan alla! ω

Idag var jag och Josefin i Norrköping och shoppade, det var roligt och jag hittade mycket snygga grejer! Lite mycket folk men det var många som man kände så det var roligt ändå.. men dessvärre blir man trött på folk som segar eller bara plöjer sig fram och inte tar någon hänsyn till andra människor! Jaja.. dagen var i alla fall bra och jag var massa trött när jag kom hem så jag har bara tagit de lugnt och läst ut Linda Rosing boken, roligt att få veta slutet men synd att boken är slut.. :/

ξ

Nu ska jag snart sova lite för jag är grymt trött & då borde man väl gå och sova (?!)
Så jag säger natti och sen så ploppar det kanske upp lite bilder på mina nya clothes under texten :)
Ha en skön kväll/ natt och hoppas att alla sover gott!
PUSS / Mε  ♥

» Honey honey
   

Kommentarer
Postat av: mango

wi den där munkisen är så fin på dig!

2009-01-07 @ 20:21:45
URL: http://mango.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0