31 december

Hallå hallå ω

Var på gymet både igår kväll och i morse för att städa eftersom min bror är bortrest. Extra klirr i kassan tackar man ju inte nej till.

ξ

Kom nyligen hem från mormor och morfar eftersom mormor fyller år idag, och det var mysigt. Mycket folk blev det i alla fall!
Ikväll så kommer Josefin hit och vi ska laga middag och fixa efterätt och ha en bra kväll helt enkelt. Sen får vi se vart kvällen tar oss men jag är inte sugen på att gå ner på stan som alla andra fylltrattar för det är så förbaskat kallt idag.. så om de blir någon fest blir de hos någon, har fått en del erbjudanden.. men vi får se! ( som alla vet är jag inte direkt beroende av att festa)
Men nu ska jag slänga mig i soffan och kolla film tills josse kommer!

¤ Ha ett gott nytt år, alla som läser! ¤

 PUSS/ Mε

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0