4 december

God morgon!

Kom precis till skolan och tänkte att jag kan sitta vid datorn en stund innan vi börjar. Fick sovmorgon idag med fast idag åkte jag med mamma. Skönt!
Idag är jag verkligen skit trött och vi går till 15.30 idag. Suck :( Men vi har i alla fall studiebesök på behandlingscenter idag så sista två timmarna kanske går fort, jag hoppas det i alla fall.

I morgon ska jag jobba också så jag blir kvar i stan efter skolan. Jag slutar skolan kl 14.10 och börjar jobba 16.30 såå tanken är att jag köper typ pizza eller nåt o går till mormor o morfar eller farmor o farfar. Men om du inte har något för dig så får man gärna höra av sig :D

Nej nu har jag inte tid att blogga mera.
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0