1 november

   

Hej på alla!
Igår kom Olivia, Josefin & Rebecca hit till mig vid typ kl 14.30 och sen så gjorde vi mat och fixade hur vi skulle sova och bar in en extra säng o fixade till det mysigt. När vi hade ätit så började vi att kolla på film, och det blev väl inte så många som vi hade tänkt men ja, några stycken i alla fall ^^

När vi hade kollat på en film så käkade vi glass, grädde & jordgubbar. MUMS! & då så blev josefin typ sjuk för hon tål inte min katt, fast hon har en egen men eftersom min är inne hela tiden så blev hon sjuk, för hennes katt är tydligen aldrig inne.. Men hon fick en tablett och det blev väl kanske lite bättre, vi gick också ut och gick en stund i vinterkylan och då tror jag det blev lite bättre av det också!

Men i alla fall innan vi gick ut så hände det en LITEN olycka xD haha jag har typ en jätte stor rund matta i typ mörklilla eller inte lila men nån färg i alla fall, och den så råkade en snygging tappa dippen på xD så det luktade inte så gott, så jag fick skrubba av den lite, men det gick i alla fall bort, Haha!

Idag på morgonen har vi legat i sängen o haft mysigt och pratat massa, kanske vi pratade om just DIG ;)
Nej men det var trevligt det där, och så idag så åkte dem hem kl 13.30 typ..
& nu skulle jag va med krille, men vi får se hur de blir med skjuts och allt sånt där! Men på måndag är jag inte ledig i alla fall för då ska jag va med krille istället!
Hoppas alla hade en trevlig halloween! / M

You hurt me :( 

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hah det var mys! Tur att det gick bort från mattan. :) Jag å Becca klarade oss iaf. :P

Puss på dej! <3

2008-11-02 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0