10 november

Hej!

Var nån dag sen jag skrev nu och jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev då och jag orkar inte titta!
Men i alla fall, varit i skolan idag, var väl roligt.. jo men det var helt okej faktiskt. Mycket skratt idag! ( you raise me up)
Haah  aa och ja vad ska jag mera skriva. Jo just det! ....

IGÅR var jag och jobbade på Statt först och sen på kvällen åkte jag och pappa och kollade på volleyboll! Jätte kul och as bra match!
och snart funderar jag på att fika lite, mums! Har dock ont i huvudet just nu så vet inte om det blir en sådan lång kväll. La mig sent igår kväll så har varit as trött idag. Men det gick ändå eftersom jag åkte med Mathilda till skolan idag = sovmorgon!
och i morgon har jag utvecklingssamtal... booooring!
MEN NU ORKAR JAG INTE SKRIVA MERA :)
/ M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0