11 november

Halloj!
Skolan idag och det var bara och jag rebecca där, alltså inte av alla utan av dem jag är med. Men i alla fall :)
Vi hade mys idag och det var en lugn dag, och jag hade utvecklingssamtal också och det gick fin fint! Såå vad har jag mer att berätta nu då... att i morgon ska Jag, Rebecca, Olivia och Josefin fika.. ja det är i alla fall tänkt så men nu är ju dem sjuka så det kanske bara blir jag och Rebecca, men de gör iinget för min del i alla fall!
& Ikväll är det Andra Avenyn och DH! så jag ska kolla på det sen sova, för jag har varit skit trött i två dagar nu och det funkar inte. Jag vill vara pigg och glaaad!

I helgen så åker vi kanske till Nkrp .. vi fyra som står ovan, eller ja vi får se vilka som kan. Men förhoppningsvis kan alla följa med, det vore i alla fall trevligt tycker jag! <3
Nu är det mat och jag är vrååål hungrig..
PUSS / M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0