15 november

Dagen började med att jag gick upp och fixade mig för att först åka till gymet och städa sen åka till norrköping med Josefin.
Kl 10.40 träffades vi eftersom tåget gick 11.00
Vi hade jätte mysigt och jätte roligt tillsammans idag, och vi träffade tydligen någon kändis som heter Fadde(?) han frågade mig vart H&M låg, men jag visste inte vem det var, men det hade i alla fall josefin xD
Idag köpte jag:
1 svart klänning
1 röd typ jätte mini kofta som man har över klänningen
1 t - shirt från carlings
1 par pyjamas brallor med siden snöre
1 styckte strumpbyxor
och sen lite julklappar och lite annat.

Jaja jag och josse kom hem till Katrineholm kl 19 och sen var vi båda massa trötta och vi skulle båda hem och käkade.
EN TOPPEN DAG! <3

sen så ska jag meddela för alla som läser att jag är förbannat besviken på någon som jag trodde var min kompis, och säger att vi kan prata om allt, sen sa jag en sak till henne som hon direkt sa till våran andra kompis... kul att man kan lita på folk! Nu är jag i alla fall trött på sånt falskt spel och jag klarar mig utan det!  Bara en usel person gör så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0