18 november

   ♦       ♣   


Hallå alla människor!

Skoldagen var skööön, många borta från klassen och då är de lugnare!
Idag hade jag även omprov i matten och det gick jääääkligt bra, och det känns underbart faktiskt, skönt när de fixar sig med alla läxor, har även pluggat lite med idrotten idag.

När jag kom hem så lagade jag lite mat med mamma och sen så har jag suttit och väntat på Andra Avenyn och det var AS  bra idag, fast det är inte någe kul när man blir sådär arg på jääävla Greger, alla som är AA - fan vet vad jag snackar om ! jaja nu tror jag faktiskt att jag ska kolla klart på DH och sen ska jag nog sova en stund för jag är såå trött idag, har nog varit det hela dagen, fast ändå inte.
MEN, godnatt alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0