22 november

Hej alla skönheter! ♥

Helt knepig dag igår kväll. Jo det började så att jag låg i soffan hemma och sen blev jag as trött, sådär pang poff. Jag har nämnligen varit sjukt trött hela veckan men i alla fall så då gick jag in i min säng och la mig för att sova typ 1 timme eller något.. Men då sov jag ända tills i morse.. :O

Från alltså typ kl 19.30 - 06.30! Fast jag vaknade några ggr under natten oså.. Men igår kväll när jag vaknade vid typ 22.00 så mådde jag skit, kan inte förklara. Stel i hela kroppen, svettades massor och kände mig nästan förlamad!
Läskigt faktiskt!

Men idag mår jag bättre och jag sitter på gymet nuu för jag har städar och tränat. Nu är det bara att vänta på pappa -.-
När jag kommer hem idag så ska jag duscha och mysa och PLUGGA. Ligger efter med lite saker som jag måste fixa, men det kommer jag få gjort så ingen anledning till onödig oro!
På eftermiddagen är de jag och min familj som åker till farmor och farfar, för att fira farmor som fyllde igår. Jag var där igår med men inte så länge, men idag åker vi dit med en blomma och firar lite. MYS! hoppas bara mamma orkar följa med.

babbel babbel.. den här helgen består alltså av, mys, plugg och soooova!

Nu ska jag stretcha sen åka hem!
Puss & Kram / Μ.ε

Kommentarer
Postat av: elin

tack :D joru det gick faktiskt bra :))

2008-11-22 @ 17:36:22
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0